رفتن به محتوا رفتن به فوتر

ویلیام فاکنر و «خشم و هیاهو»یش به روایت ژان پل سارتر

2 نظر

  • الهه تاج دینی
    ارسال شده 9 فوریه 2013 در 12:01 ب.ظ

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم که چه قدر میشه به صحت این مطالب اعتماد کرد؟ منظور این که منابع این ها از کجاست؟ کتاب یا اینترنت. ممنون
    ………………………………………..
    دوست عزیز سلام
    متاسفانه دقیقا متوجه منظور شما نشدیم که منظور شما از این مطالب دقیقا کدام مطالب است؟!
    اگر منظور شما مقاله مسئله زمان در خشم و هیاهو نوشته سارتر است (یعنی همین مقاله که برایش کامنت گذاشته اید)
    این مقاله که توسط استاد ابوالحسن نجفی ترجمه شده مقاله بسیار معروفی ست. (گویا سایت دیباچه نیز آن را منتشر کرده و آنها نیز همانند ما منبعش را پیدا نکرده اند) احتمالا مطلب در یکی از جنگ های ادبی دهه چهل یا پنجاه منتشر شده باشد. سعی خواهیم کرد در روزهای آینده آن را پیدا برایتان درج کنیم.

    راستش اگر خود ما می توانستیم مقالاتی به این خوبی بنویسیم شک نکنید آن را به اسم خودمان منتشر می کردیم و جای سارتر منتشر نمی کردیم که صحت نداشته باشد و بعد هم آدمهای مطلع کم نیستند و هیچ بعید نیست یکی از آنها بیاید بنویسد فلان فلان شده ها یعنی چی مطالب خودتان را به اسم دیگران منتشر می کنید. پس از این بابت خیالتان راحت باشد. تمام مطالب سایت نام نویسنده دارد و نوشته همین نویسندگان است. مطالب باز نشر شده نیز اغلب نام منبع اقتباس را دارند حتی اگر سال و روز دقیق آن منتشر نشده باشد.
    به هر حال قرار ما این است که نام و نشان منابع را دقیق ثبت و ضبط کنیم اگر برخی مطالب فاقد نام منبع باشند متاسفانه آن را پیدا نکرده ایم و البته اگر با مد و مه آشنا باشید در صحت آنها شک نخواهید کرد!
    مد و مه

  • نسترن موسوی
    ارسال شده 17 می 2013 در 8:27 ق.ظ

    سارتر، ژان پل. «زمان در نظر فاکنر». برگردان ابولحسن نجفی در خشم و هیاهو، ویلیام فاکنر، برگردان صالح حسینی. تهران: انتشارات نیلوفر. ۱۳۶۹٫ صص ۳۰۶-۲۹۸٫

ارسال نظر

0.0/5