رفتن به محتوا رفتن به فوتر

نقد و بررسی فیلم «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی

7 نظر

  • منصور
    ارسال شده 12 فوریه 2014 در 11:37 ب.ظ

    ممنونم از مهرجویی بخاطر این همه سال فعالیت بی دریغ در عرصه سینما. فیلمش را همیشه دوست داشتم. مهرجویی سینما را خوب میشناسد و زورکی فیلمساز نیست.

  • الی
    ارسال شده 13 فوریه 2014 در 5:26 ب.ظ

    میشد به آسانی از نیمه ها اشباح را بی خیال شد و سینما را ترک کرد… اما نشستم و ناباورانه نگاه کردم مهرجویی را که خود به شبحی بدل شده است.

  • منصور
    ارسال شده 14 فوریه 2014 در 9:24 ب.ظ

    برای دومین بار فیلم رو دیدم و لذت بردم. ممنونم از شما آقای مهرجویی که فیلم چنین دلچسبی رو ساختین.فقط کاش روی دیالوگا کمی دقت میکردین و انتخاب بازیگرانتون هم کمی با دقت تر بود (البته تقصیر شما نیست ها سینمای ما از وجود بازیگر خوب تقریبا تهی شده؛ چند تا بازیگر خوب مونده از نسل قبل ولی رویش نداشتیم که هیچ پسرفت هم داشتیم). در کل سپاس.

  • محمد
    ارسال شده 16 فوریه 2014 در 8:24 ق.ظ

    من از داریوش مهرجویی خیلی بیشتر از اینها انتظار داشتم . کلاً اکثر سینماگران با سابقه و نامی ما با یک پس رفت و ضعف تأمل برانگیز مواجه شده اند . نمویدونم چرا این اتفاق افتاده و بعضی از استدلال های افراد رو هم مثل ممیزی و سن با لا و … زیاد قبول ندارم .

  • امین خاتمی
    ارسال شده 15 می 2014 در 7:09 ق.ظ

    داریوش مهرجویی به عنوان یک کهنه سوار سینمای ایران “اشباح” رو میسازد و اسکورسیزی به عنوان یک کهنه سوار سینمای ایالات متحده “غول والستریت” رو میسازد.
    فی الواقع آسیب شناسی بکنیم که واقعا چه بر سر یک گنجینه از سینمای ما می آید که خروجی اش( در شرایطی که در نهایت پختگی به سر میبره
    ) میشود این فیلم؟!!!!مهرجویی مگر چند سال داشت “گاو” رو ساخت؟

  • سیامک
    ارسال شده 30 می 2014 در 3:40 ب.ظ

    اشباح فیلمی با بازی های بسیار ضعیف… دیالوگ های مبتدیی و دم دستی ریتمی کند گریم های بسیار ابتدایی و بد عدم باور پذیری در روند وقایع به دلیل ضعف شدید در فیلمنامه. که بعث شده در برخی از صحنه ها بر خلاف روند داستان فیلم وارد فضایی کمیک شود…….. روی هم رفته ….مبتدیی ترین فیلم از حرفهای ترین کارگردان ……

  • سينا درويش عمران
    ارسال شده 11 ژوئن 2014 در 8:35 ق.ظ

    زحمتهای آقای مهرجویی غیر‌قابل چشم‌پوشی هست، ولی اشباح یک سوپرفاجعه بود!
    از خانم مهتاب کرامتی انتظار نمی‌رفت چنین بازی ضعیفی را جلوی دوربین اجرا کنند. بازیگزان اشباح آن‌فدر غیر حرفه‌ای ظاهر شدند که در سینما آزادی، ملت با هر دیالوگ جدی می‌خندیدند.

ارسال نظر

0.0/5