رفتن به محتوا رفتن به فوتر

یرواند آبراهامیان از اسناد تازه منتشر شده درباره کودتای ۲۸ مرداد می گوید / به همراه نقد فریدون مجلسی به نگاه آبراهامیان به کودتا

3 نظر

  • خوزه لوپز رودريگز
    ارسال شده 12 سپتامبر 2017 در 12:44 ب.ظ

    عجب گردن کلفت شده این نظریه کودتا نبودن ” ۲۸ مرداد “! عجب پروبالی گرفته “پهلویدوستی” در این مملکت!

  • رضا نوری
    ارسال شده 4 اکتبر 2017 در 12:29 ق.ظ

    کاملا با نظریات جناب مجلسی موافقم!
    اولا کودتایی نبوده و ده ها مقاله و حتی کتاب ولو از همفکران سابق ابراهامیان چون دکتر میلانی و میر فطروس و… امده که کودتا عملی غیر قانونی هست ولی شاه با اختیارات قانون اساسی مشروطه مصدقی که مجلس را تعطیل کرده بود را عزل کرد! ده ها مورد هم توسط شاهان هم تبار قجری مصدق اتفاق افتاده و احمدشاه خیلی وزیران را عزل کرده بود چرا ان موقع سخنی از کودتا نبود؟؟؟! چرا وقتی مجلس به توپ بسته میشد مصدق دمکرات نبود هرچند بعدها گفت اگر قانونی باشد من انرا به دیوار می کوبم و قانون منم!!!!
    اقای ابراهامیان از سر تعصبات حزبی و حتی وفاداری به حزب مخرب توده تاریخ نگاری می کند و قطعا جانب دارانه و غلط است وحقایق را نمی بیند یا نمی خواهد ببیند!

  • رضا نوری
    ارسال شده 4 اکتبر 2017 در 12:33 ق.ظ

    خوزه لوپز رودریگز
    عجب گردن کلفت شده این نظریه کودتا نبودن ” ۲۸ مرداد “! عجب پروبالی گرفته “پهلویدوستی” در این مملکت!
    جناب جنیفر لوپز یا هر لوپز دیگری حقیقت را بیان می کنند کارشناسان! نه چون به قول دکتر مجتهد زاده مصدق بتی باشد غیر قابل شکست و نقد که قبل انقلاب اگر نقدی می کردی اسلحه کشی میشد رویت توسط همین دوستان ابراهامیان!
    واقعیت امر کودتایی رخ نداده و همه از توهمات حزب توده و ساخته انهاست و حتی خود مصدق هیچ اشاره ای به کودتا در وصیت نامه وجای دیگر نمی کند! بالا هم توضیح دادم

ارسال نظر

0.0/5