رفتن به محتوا رفتن به فوتر

نگاهی به کتاب «جنبش زنان در آمریکا»/ نیره رحمانی

1 Comment

  • سعید رضایی
    ارسال شده 11 دسامبر 2017 در 5:25 ب.ظ

    سارا سالار از داوری جایزه «احمد محمود» انصراف داد.

    این نویسنده که داوری بخش رمان این جایزه را برعهده داشت، با اعلام این خبر درباره دلیل این کناره‌گیری‌اش در توضیحات کوتاهی به ایسنا گفت: این تجربه‌ای برای من بود، به من پیشنهاد داوری دادند و وارد این کار شدم اما الان متوجه شدم، من نمی‌توانم داور باشم و داوری را برعهده دوستان دیگر می‌گذارم.

    مراسم پایانی و اعلام برگزیده‌ نهایی در بخش رمان و داستان جایزه «احمد محمود» روز دوشنبه چهارم دی‌ ماه، همزمان با سالروز تولد این نویسنده خواهد بود.

    پیش از این بنا براعلام دبیرخانه این جایزه، پنج کتابی که در بخش رمان به مرحله‌ی نهایی جایزه راه یافته‌اند عبارتند از:«آداب دنیا» نوشته‌ یعقوب یادعلی (نشر چشمه)، «تپه‌ی خرگوش» نوشته‌ علی‌اکبر حیدری (نشر روزنه)، «سوگواری برای شوالیه‌ها» نوشته‌ مرتضی کربلایی‌لو (نشر ققنوس)، «ناتمامی» نوشته‌ زهرا عبدی (نشر چشمه)، «یک پرونده‌ی کهنه» نوشته‌ رضا جولایی (نشر آموت).

    در بخش مجموعه‌ داستان نیز این آثار به مرحله‌ آخر راه یافته‌اند:«بی‌باد بی‌پارو» نوشته‌ فریبا وفی (نشر چشمه)، «جغرافیای اموات» نوشته‌ محسن فرجی (نشر آموت)، «خانه‌ی کوچک ما» نوشته‌داریوش احمدی (نشر نیماژ)، «همین امشب برگردیم» نوشته‌ پیمان اسماعیلی (نشر چشمه)، «هیولاهای خانگی» نوشته‌ فرشته احمدی (نشر ثالث).

    این آثار از بین ۱۰ رمان و ۱۰ مجموعه‌ داستان که به مرحله‌ دوم راه یافته بودند، انتخاب شده‌اند.

    داوری این مرحله در بخش رمان بر عهده‌ سارا سالار، محمدحسن شهسواری، مهدی یزدانی‌خرم و در بخش مجموعه‌داستان برعهده‌ مهدی ربی، کامران محمدی، پیمان هوشمندزاده بوده است

ارسال نظر

0.0/5