رفتن به محتوا رفتن به فوتر

درنگی بر گزاره ی فقر نقد در ادبیات داستانی ایران / نورالله نصرتی

3 نظر

  • شاهرخ تندروصالح(shahrokh.tondrowsaleh@gmail.com)
    ارسال شده 1 دسامبر 2020 در 7:36 ب.ظ

    نویسنده گرامی جناب آقای نوراله نصرتی
    سلام و سپاس.مقاله ارزشمند و دقیق شما را خواندم و بسیار بهره بردم . دیدگاه های خوب ، دقیق و قابل تامل شما می تواند در گسترش ادبیات انتقادی ما بسیار مفید واقع شود . از آنجا که شما در مقاله به لطف نامی از آثار این جانب بیان کرده اید ضروری دیدم این نکته را یادآوری نمایم که کتاب نگره شناسی نقد ادبی در ایران معاصر سه جلد است . جلد سوم آن مربوط به ادبیات جنگ است .
    من یک کتابشناسی انتقادی نیز در خصوص ادبیات تبعید و مهاجرت ایران تدوین کرده ام . یک کتاب هم در دست انتشار دارم که خوشبختانه پس از دوازده سال انتظار و مقاومت در برابر سانسور امید انتشارش است . آن کتاب در جمهوری ادبیات نام دارد و مربوط به ادبیات تبعید و مهاجرت ایران است . نکات حاضر را جهت اطلاع جنابعالی قلمی کردم . با آرزوی موفقیت برای شما و سایت بسیار خوب مد و مه .

  • نورالله نصرتی(nourollah.nosrati@gmail.com)
    ارسال شده 23 دسامبر 2020 در 8:06 ق.ظ

    سلام جناب آقای تندرو صالح، نویسنده ، شاعر، پژوهشگر و منتقد ارجمند. سپاس از توجه و نظر لطف شما. من نوشتار خود را با وجود آنکه مطول است در نهایت همچنان گزارشی اجمالی می دانم عجالتا و ضرورتا به قصد همان یادکرد و حق گزاری که در آغاز آن آمده، به اضافه طرح چند سوال و نکته و پیشنهاد. امیدوارم این گفتگو که از سوی یک دوستدار ادبیات داستانی و نقد ادبی آغاز شده، توسط منتقدان و نویسسندگان و روزنامه نگاران ادبی کشورمان که صلاحیت و تسلط بیشتری برای پرداختن به این موضوع دارند، ادامه یابد. ممنونم که ایراد(کمبود)بخشی از این نوشتار را گوشزد و آن تکمیل فرمودید. به شما به خاطر آثار پربرگ و بار و حضور متین و مفید و بی ادعا و بی سرو صدای تان در عرصه های مختلف ادبیات امروز کشورمان ارادت ویژه دارم و برایتان توفیق و سلامتی آرزو می کنم.

    • شاهرخ تندروصالح
      ارسال شده 28 دسامبر 2022 در 8:59 ب.ظ

      سرور گرانقدر و نویسنده گرانسنگ
      سلام
      سپاسگزار شما هستم.نکاتی که عرض کردم نه ایراد بر متن فاخر و مضمون محور و دقیق جنابعالی ،که یادآوری بود.تلاش ارزنده جنابعالی در بازخوانی کارهای صورت گرفته دستمریزاد دارد.
      با هدروی بهترین ها برای جنابعالی و قلم و اندیشه شریف و شگرفتان.
      با مهر و دوستی
      تندروصالح

ارسال نظر

0.0/5