رفتن به محتوا رفتن به فوتر

فراموش شدگان؛ دردِ دلهای بی پایان نویسندگان شهرستانی

9 نظر

  • خواننده شما
    ارسال شده 5 دسامبر 2011 در 8:33 ق.ظ

    کوتاه و بلند بودن اهمیت چندانی ندارد. بهر حال برخی مطالب می تواند کوتاه تر باشد و از نظر من نوعی، برخی باید جامع تر باشد.
    نکته در مورد مد و مه از نظر من کولاژ نامتجانس آن است البته نه فقط از نظر طراحی بصری که سلیقه ای است بلکه از منظر محتوی. اگر بخواهم سختگیر باشم مدومه را تا حدی پوپولیستی می نامم.آقای امیدی سرور را به این واسطه آدم نگرانی توصیف می کنم که نگران این است که نکند زیادی رادیکال است نکند زیادی از ادبیات جدی حمایت میکند نکند حالا از پشت بام افتاده و زیادی عامه پسند شده است نکند مثل لیلا صادقی همه چیز را معکوس می نویسدو….
    ببنید آقای امیدی سرور یک نکته ای را برایتان می گویم :در روزگار ماو در سن و سال شما فقط یک پوپولیست عوام فریب می تواند همه را داشته باشد.

  • kia
    ارسال شده 6 دسامبر 2011 در 10:35 ق.ظ

    نه.اگر طالب مطالب به قول شما ساندویچی بودیم که صدها سایت و وب دیگه بود.لطفا به همین روش ادامه بدید. اگر سختی میکشید من فقط میتونم به صبر دعوتتون کنم.همین

  • محسن نیری
    ارسال شده 6 دسامبر 2011 در 11:06 ق.ظ

    آقای امیدی سرور گرامی – در ایران جند منتقد بودند که به نویسنده های جوان شهرستانی توجه نشان می دادند – مثلا فتح الله بی نیاز که نوقلم ها در جایزه هفت اقلیم لوح تقدیرشان را در این نورد به او تقدیم کرده بودند- همین طور عنایت سمیعی و تا حدی جواد اسحاقیان اما همه این ها خودشان را از روزنامه ها و مجله ها کشیده اند کنار و عرصه مانده برای کسانی که چیزی از نقد نمی دانند ولی روی داستان دوستان شان مطلب می نویسند. نگاه کنید به روزنامه ها و بعد به من بگویید روی کار کدام نویسنده شهرستانی و بی کس و کار چیزی نوشته است – با احترام – نیری خواننده همیشگی مد و مه .

  • محسن نیری
    ارسال شده 6 دسامبر 2011 در 11:18 ق.ظ

    آیا مد و مه عامه پسند شده اسث؟ به نظر من تا حالا خیر، اما دارد به سمتی می غلتد که شخصا دوست ندارم . مقاله ها و نقدهای کسانی آورده می شود که این کاره نیستند. نمی دانم چرا آقای سرور این همه زحمت می کشد اما دنبال آدم های قوی نمی گردد. نمی خواهم از مقاله های ضغیف نام ببرم چون آقای سرور دوست ندارد اسم کسی برده شود ، اما بد نیست بعضی مطالب را برای چند نفر بفرستد و از آنها نظرخواهی کند. با تشکر
    …………………………………
    دوست عزیز جناب نیری
    ممنون از بذل توجه و لطفتان به مد و مه
    در مورد مطالب ضعیف حق باشماست، البته این بدا معنا نیست که ما از ضعیف بودن این مطالب غافلیم، اما وقتی طرف کلی مطلب می فرستد و ما از زیر چاپ پنج تای آنها در می رویم، در ششمی رودر بایستی کرده و گاه از سر ناچاری برای اینک دل طرف نشکند آن را منتشر می کنیم.
    تازه در اغلب موارد این مطالب با کلی ویرایش و حک و اصلاح آنی می شود که شما می بینید. اگر اصل مطلب ها را منتشر کنیم که ….
    به نظر من شما و دیگر خوانندگان برای اصلاح مد و مه، اگر به سرنوشت آن علاقه ای دارید، هربار که با مطلب ضعیفی روبرو شدید باید کامنت بگذارید، این هم به نفع مد و مه است و هم آن نویسندگان که قدری روی کار خود وسواس نشان بدهند!

  • داداش سروانتس
    ارسال شده 7 دسامبر 2011 در 1:37 ب.ظ

    وضعیت واقعن تاسف باره حتا برای ژورنالیست های ادبی شهرستان

  • زاهد قیصری
    ارسال شده 7 دسامبر 2011 در 11:07 ب.ظ

    سایت خوبی دارید.از اینکه هوای ما شهرستانی ها رو دارید ممنون.حرفتان را بزنید اگرچه صفحات زیادی را پرکنید یا شاید یک خط را. چشم و چراغ ادبیات باشید نگذارید چراغش به پفی بمیرد.بعضی ها با اینکه چشمشان دارد کور می شود هی فوت می کنند زیر شعله این ادبیات تا خاموشش کنند.

  • مینو
    ارسال شده 8 دسامبر 2011 در 12:40 ب.ظ

    من مدو مه رو تازه کشف کردم.یعنی آشنا بودم با اسمش ولی تازه حسش کردم.
    یه سایت خوب و حرفه ای که نیاز به خواننده ی زیاد نداره درست مثل یه فیلم خوب یا یه کتاب حرفه ای حتی یک نفر هم کافیه.و من از طرف خودم میگم بابت اون یک نفر خیالتون راحت!

  • باران
    ارسال شده 8 دسامبر 2011 در 8:52 ب.ظ

    من ترجیح می دهم مطالب مفیدی بخوانم؛چه کوتاه چه طولانی.هر بار که اینجا می آیم،مطلبی که برایم جذاب است و یا احساس می کنم به کمکم می آید،تمام و کمال می خوانم.امیدوارم کوتاه نویسی سطح کیفی کارتان را پایین نیآید!

  • آشنا
    ارسال شده 9 دسامبر 2011 در 7:04 ب.ظ

    به نظر من مطالب مد و مه خوب و عالی است . به کوتاهی و بلندی مطلب نیست . شاید خواندن مطالب تا حدی سلیقه ای است . در مورد ما نویسنده های شهرستانی حق با شماست . تشکر می کنم که درد دل ما شهرستانی ها را منعکس می کنید .

ارسال نظر

0.0/5