رفتن به محتوا رفتن به فوتر

نگاه منتقد فرنگی به «فصل کرگدن» ساخته بهمن قبادی

3 نظر

  • كوردوان
    ارسال شده 3 مارس 2013 در 10:49 ب.ظ

    ((بی اغماض تصویری ناشایسته از ایرانیان نشان می‎دهد))کدام تصویر ناشایسته از ایرانیان؟ اگر این فیلم معکوس بود و به جای اکبر یک کرد می گذاشتند و به جای ساحل،کسانی مثل اقای معلم باز همین گونه می نوشتید . این فیلم بخشی کوچک از چیری که بر کرد ها گذشته را به تصویر می کشد

  • سعید
    ارسال شده 2 آوریل 2013 در 4:37 ب.ظ

    فیلم عالی و تاثیرگذاری بود؛من لذت بردم،بهترین فیلم سیاسی تو فیلمای اخیر بود به نظرم؛کجای فیلم میگه همه ایرانی ها مثه اکبر رضایی هستند که فیلم رو توهین به ایرانی ها تلقی کنیم؛به نظر من کسایی که پایه گذار سیستم حکومتی فاسد جمهوری اسلامی بودن،اتفاقا خیلی هاشون شبیه همین اکبر رضایی بودن که در اثر کمبود محبت در گذشته شون و ندیده شدنشون و هزار تا علت دیگه میخواستن به یه جایی برسن و عقده ها و کمبود هاشون رو سر دیگران خالی کنن.
    بازی بهروز وثوقی عالی بود.من هم تحت تاثیر فیلم و هم بهروز بودم همزمان و واقعا بهروز رو میدیدم و گریه ام میگرفت که این همه سال دور از کشور باشی و نتونی کار مورد علاقه ات رو دنبال کنی و حیف که این همه استعداد هدر میره.

  • rouzbahani soheil
    ارسال شده 5 آوریل 2013 در 8:17 ب.ظ

    فصل کرگدن روایتی بود تنها از یک کرگدن که شاخش به سرب داغ سوزاندند. کرگدنهای بیشماری بی شاخ شدند و پوزه شان بر خاک مالیده شد. این فیلم واقعیتی بود کابوس گونه.

ارسال نظر

0.0/5