رفتن به محتوا رفتن به فوتر

نقد و بررسی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله / در بی درمان تنهایی

3 نظر

  • ناشناس
    ارسال شده 13 فوریه 2017 در 1:10 ق.ظ

    بهترین فیلم جشنواره که با این سیاست غلط حقش خورده شد.متاسفم

  • مهراب حیدری
    ارسال شده 30 ژانویه 2018 در 4:40 ب.ظ

    زن ها بدون دخالت مردها گاهی خودشان دوست دارند کالا معرفی شوندو خودشان هم با کالا بودنشان بجنگند

    صرفه نظر از گفتن تمام خوبی ها و بدی های این فیلم ها آدم می ماند که تعریف فیلم های خوب ایرانی چیست رئالیستی بود آن یا سیاه نمایی کردن واقعیت های موجود یا ایجاد فضای فانتزی که منجر به تولد یا برجسته کردن گروه ها و یا بازیگرانیست که به آن ژانر معرفی شده اند و کمتر از یک هنر پیشه جدی فیلم طنز و یا برعکس دیده ایم و باز اینکه این خوب است یا بد موضوع دیگریست
    نشان دادن مینا به عنوان نماینده بسیاری از زنان کشورمان به نعل می زند یا میخ به نفع زنان ایران حرف می زند یا به نفع گروه مخالف تکرار تکرار و باز تکرار با اندکی تغییرات و با بهره گرفتن نام های بزرگ سینما باز هم نمی تواند ما را دچار بهت پای صفحه بزرگ سینما کند دخترانی که فقط به فکر عشق هستند دخترانی که فقط پول می خواهند و یک زندگی آرام بدون اینکه به فکر پدر پیرشان باشند و اگر به فکر پدر پیرشان باشند پس عشق کجای این چند سال زندگی شان را خواهد پوشاند و آیا سر از صفحه سینما در خواهنذ آورد یا نه
    زنان آسیب دیده که فقط عشق می خواهند بدون داشتن مهارت، مهارت داشتن کار و توانمندی در حوزه اقتصاد که چه بسا اگر این توان را داشتند کمتر در گیر و دار زندگی دچار گول زن های پیآپی می شدند
    القصه
    آسیب سینمای ما،
    آسیب زنان،مردان

    و آسیب های دیگر فقط باید نشان داده شود و بیننده با آن هم ذات پنداری کند
    چرا باید تمام فیلم های ایرانی در تقابل مثبت با منفی باشد چرا قربانی و آدم بدها تا آخر همان می مانند که می نمودند
    چرا هیچ کس در پایان فیلم به خود آگاهی نمی رسد
    بسیار دیده و شنیده ایم که شکار شکارچی را از پای در می آورد
    برای نقش ها رنگ خاکستری هم لازم است.تحول درونی اشخاص اما نه به صورت کلیشه ای باید مخاطب زحمت بکشد و از سینما چیزی بیاموزد نه اینکه آنقدر فیتیله را پایین بکشیم که با صحنه ای چند سکانس پیش بینی شود
    این جمله را بخاطر بسپارید هیچ کس صددرصد قابل حمایت و دلسوزی و دفاع نیست
    قانون همه چیز و یا هیچ چیز دیگر جوابگو نیست

  • معصومه
    ارسال شده 16 می 2018 در 7:53 ق.ظ

    هر دختری که این فیلم رو میبینه لاجرم همذات پنداری خواهد داشت با سالهای نوجوانی خود
    اولین تجارب عشق
    حمید نعمت اله خیلی عالی تونسته روح و فکر زنانه رو در فیلم جاری کنه
    اون جمله اواخر فیلم:چطور من عاشق همچین موجود حقیری بودم؟:
    خیلی از دخترها همچین حسی رو تجربه کردن.جایی که با بزرگتر شدن و بینا شدن میفهمیم عشق یک طرفه خصوصا اگه طرف آدم مناسبی نباشه چقدر ناآگاهانه بوده
    درمورد فیلم نقدی خوندم که اصلا چرا کامران عاشق مینا شد و چرا بعدش سرد شد
    جوابش اینه که کامران شخصیت تنوع طلب داره و فقط رابطه واسش سرگرمیه.اما مینا که نابلد هست جدی میگیره رابطه رو.
    مثل خیلی دخترا توی اولین روابطشون

ارسال نظر

0.0/5