رفتن به محتوا رفتن به فوتر

تازه های انتشارات نیلوفر

4 نظر

  • ناشناس
    ارسال شده 25 فوریه 2017 در 8:57 ق.ظ

    تو را به خدا ترجمه فاجعه رمان شنبه را بررسی کنید. غیر قابل خوندنه. والا من پول می دهم برای کتاب ها.

  • مد و مه
    ارسال شده 25 فوریه 2017 در 10:09 ق.ظ

    دوست عزیز متاسفانه انتشارات نیلوفر با وجود اعتباری که دارد، به لحاظ روابط عمومی و ارتباط با مطبوعات ضعیف عمل می کند. ناشر اگر قصد استفاده از امکانات رسانه ها داشته باشد باید خود اقدام کند به خصوص که اغلب این معرفی ها و حتی تحلیل به لحاظ تبلیغاتی کارکردی بسیار موثر دارند اما نیلوفر غالبا تمایلی حتی برای معرفی کتابهایش نیز نشان نمی دهد. ماهم به عنوان نشریه ای شش ساله که حضور جدی در حوزه کتاب داشته ایم اگر کتابی از آنها را مورد نیاز داشتیم خریده ایم و البته در چنین مواردی خیلی خود را موظف به انتشار مطالبی در باره کم و کیف آنها ندیده ایم. چنین روشهایی برخلاف شیوه پاره ای ناشران است که خود اقدام به ارسال کتابهایشان برای رسانه کرده و در رسانه ها حضوری پررنگ و جدی دارند و کارهایشان خوب هم تحلیل می شود ودر نهایت هم مسیری روبه جلو نیز می پیمایند. روزگاری لگوی انتشارات نیلوفر خود مهر استاندارد کتاب محسوب می شد، ولی امروزه در مورد این محصولات اگر و اما وجو دارد. ناشران دیگری که بعد از نیلوفر کار خود را شروع کرده اند از این ناشر باسابقه پیش افتاده و فاصله خود را نیز بیشتر بیشتر می کند.حضور برخی چهره ها در کنار نیلوفر که امروز نیستند و مهمتر از آن قدم گذاشتن در عصر تازه ای با اقتضائات تازه رسانه ای در فضای مجازی که گردانندگان نیلوفر به دلایل خاص خود چندان علاقه ای به آن نشان نمی دهند از جمله دلایل این مسئله می تواند باشد. امید واریم در آینده نیلوفر را همچون گذشته در اوج ببینیم.

  • ناشناس
    ارسال شده 26 فوریه 2017 در 9:43 ق.ظ

    ممنون از پاسخ گویی. من هم مثل شما معتقدم انتشارات نیلوفر نه تنها افت که عملا سقوط کرده در چند سال اخیر. دیگر نمی شود به آرم این انتشارات اعتماد کرد. برخی از بدترین ترجمه های امسال را از این نشر خریدم.

  • محبوبه
    ارسال شده 26 فوریه 2017 در 12:28 ب.ظ

    موافقم با این نظرها درباره نشر نیلوفر و حتی یکی دو ناشر معروف که از آثار منتشر شده در هر دو سه سال شان شاید فقط بشود یک کتاب را در خور اسم کتاب دید و باقی مزخرف

ارسال نظر

0.0/5