رفتن به محتوا رفتن به فوتر

نگاهی دیگر به «ساعت پنج عصر» ساخته مهران مدیری / کاوه قادری

4 نظر

  • سعيد
    ارسال شده 8 آگوست 2017 در 11:48 ق.ظ

    اغما

  • ناصر
    ارسال شده 8 آگوست 2017 در 2:29 ب.ظ

    نظر سعید منو ناخودآگاه یاد نامه نگاری های مسعود ده نمکی و مسیح علینژاد در سال ۹۰ انداخت. در اون نامه نگاری ها ده نمکی از علینژاد غلط املایی می گرفت و علینژاد از ده نمکی غلط اصولی. به نظرم غلط اصولی آدمها مهم تر از غلط املایی اونهاست. اینجا غلط اصولی مهران مدیری مهم تر از غلط املایی نویسنده است.

  • الهام
    ارسال شده 9 آگوست 2017 در 4:52 ق.ظ

    یعنی منتقدای ما غیر از جهان فیلم نمی تونن چیز دیگه ای رو نقد کنن؟ این همه مطلب برای جهان فیلم و روایت؟
    انگار شما “فیلمنامه ی” ساعت پنج عصر رو نقد کردین نه “فیلم” ساعت پنج عصر رو…و در جواب همه ی مطلب شما به این بلند بالایی میشه گفت این اثر خصوصیات یک اثر اکسپرسیونیستی رو داره و دلیلی نداشته همه ی اون منطقی که شما نوشتین رو رعایت کنه چون اصلا تو اون سبک نیست…قرار نیست همه فیلمای سینمای ایران با یک سبک و مکتب و جهان بینی ساخته بشه. اثر مدیری فراتر از سینمای ایران هست..به شدت هم فراتر از تولیدات سینمای ایران هست و هم بسیار فراتر از بعضی منتقدانِ سینمای ایران که به خودشون زحمت شناخت سبک های مختلف هنری رو نمیدن و فقط با یه فرمول نقد می کنن

  • جمشید
    ارسال شده 9 آگوست 2017 در 9:55 ق.ظ

    من از خانم الهام تقاضا دارم حداقل سه ویژگی در روایت و نمایش بیارن برای اثبات اینکه اثر اکسپرسیونیستی هست. مُد شده چون قافیه تنگ آید میگیم این فیلم مدرنه یا فراتر از سینمای ایرانه یا اکسپرسیونیستی هست!

ارسال نظر

0.0/5